A Móricz Zsigmond körtér fejlesztése a 4-es metró beruházás felszínrendezési projektelemeként szerepel a DBR Projektigazgatóság munkatervében, így a beruházásért és annak megvalósításáért is a DBR Metró felel. Az egyeztető fórumon a cég képviselői és a BKK szakembere vázolták fel a lehetséges megoldásokat, de a felmerülő kérdésekre is válaszoltak. A BKK korábban már beterjesztett egy felszínrendezési koncepciót a Fővárosi Közgyűlés elé, de egy környezeti érdekeket hangsúlyozó LMP-s indítvány hatására módosították az eredeti elképezéseket. Kerényi László, a BKK közlekedésstratégiáért felelős szakaterületi vezetője elmondta, az átformált koncepció már nagyobb figyelmet fordít a kerékpáros illetve a gyalogos közlekedés javítására. Az új tervek szerint az egész teret egységes kőburkolat fogja borítani, az átmenő autóforgalmat pedig teljesen megszüntetik, csak az engedéllyel rendelkezők és egyes buszok hajthatnak be a területre. Az átfogó megoldásokért dolgozó közlekedési központ szerint ugyanis a nyugat-európai városépítészeti trendek is azt mutatják, a tömegigényekről egyre inkább az élhetőségre helyeződik a hangsúly. Ezt szolgálja majd többek között a megújult körtér találkozóhely jellege, a Gombában helyet kapó kávézó, és a közelében elhelyezett központi kerékpárállomás dokkoló, ahol az idén elinduló közösségi kerékpárhálózat, a BUBI biciklijeit vehetik fel és adhatják le a budapestiek.